Is dit nu echt nodig?

Discussieer over Dignfight

Is dit nu echt nodig?

Postby HeBuS on Sun Oct 28, 2007 9:36 am

Dacht dat ik op dig n fight gespaard ging blijven van de kindertjes die het nodig vinden om mensen uit te beginnen schelden omdat ze aangevallen worden.

manntje
!!
2007-10-27 - 07:40:14 PM

t'is geen vetten hé met je aanvallen : hahahaha
Eens een looser altijd een looser !!

Zou graag hebben dat dit stopt voordat we situaties krijgen zoals op andere spelen waar het normaal is dat je zulke berichten krijgt. :evil:
HeBuS

humancheck: 0

Re: Is dit nu echt nodig?

Postby Vlinder1 on Sun Oct 28, 2007 10:00 am

De accounts van spelers die andere spelers of leden van het dig’n’Fight Team beledigen worden zonder waarschuwing verwijderd.
Lijkt me duidelijk wat er nu moet gebeuren...
Vlinder1

Postby HeBuS on Sun Oct 28, 2007 10:10 am

Bwah lijkt me in dit geval wat overdreven: Bij Tw of Mg stuur ik die meestal eerst een waarschuwing en geef ik die een tijdelijke block van een dagje of tien. Bij zulke soort berichten toch. Andere zwaardere beledigingen zoals met krachttermen als kanker enzo die ban ik ook onmiddelijk...
HeBuS

Postby manntje on Sun Oct 28, 2007 10:44 am

HeBuS wrote:Dacht dat ik op dig n fight gespaard ging blijven van de kindertjes die het nodig vinden om mensen uit te beginnen schelden omdat ze aangevallen worden.

manntje
!!
2007-10-27 - 07:40:14 PM

t'is geen vetten hé met je aanvallen : hahahaha
Eens een looser altijd een looser !!

Zou graag hebben dat dit stopt voordat we situaties krijgen zoals op andere spelen waar het normaal is dat je zulke berichten krijgt. :evil:

Eventjes reageren op je bericht HeBus :
ten eerste is dit jou uitschelden ? Ik weet wel degelijk de grens van schelden hoor !!
Ten tweede : jammer dat ik jou berichtje van paar dagen geleden niet meer heb , lijkt me identiek als dat van mij ;)

Iemand aanvallen om zijn goud ja kan ik nog mee leven , maar mij aanvallen als ik bijna geen goud heb wat steekt daar achter ??
Is wel voor iets dat je in geen clan zit , dan kan je iedereen aanvallen .

Als ik es rondvraag aan bepaalde personen : dan ben jij ook niet de geliefde HeBus !!

:w
manntje

Postby HeBuS on Sun Oct 28, 2007 11:19 am

Lol... nou gaan we effe de rollen omdraaien. Ik heb al mijn berichten nog en nodig dan ook qwaxys uit om ze allemaal te lezen. En die zal dan direct merken wie de waarheid spreekt want heb niets te verbergen. Dit vind ik nog erger dan voor looser te worden uitgescholden. En looser is voor mij wel degelijk een scheldwoord.

En ik ben trouwens niemand verantwoording schuldig waarom ik iemand aanval of wanneer. En waarom ik niet in een clan zit is ook mijn zaak en is mijn volste recht :roll:

Het kan me geen moer schelen of ik nou geliefd ben of niet, dit is nu eenmaal het lot van een topspeler...
HeBuS

Postby manntje on Sun Oct 28, 2007 11:36 am

HeBuS wrote:Lol... nou gaan we effe de rollen omdraaien. Ik heb al mijn berichten nog en nodig dan ook qwaxys uit om ze allemaal te lezen. En die zal dan direct merken wie de waarheid spreekt want heb niets te verbergen. Dit vind ik nog erger dan voor looser te worden uitgescholden. En looser is voor mij wel degelijk een scheldwoord.

En ik ben trouwens niemand verantwoording schuldig waarom ik iemand aanval of wanneer. En waarom ik niet in een clan zit is ook mijn zaak en is mijn volste recht :roll:

Het kan me geen moer schelen of ik nou geliefd ben of niet, dit is nu eenmaal het lot van een topspeler...

Dus maw je noemt mij een leugenaar ?
Dit is volgens mij ook schelden of niet soms ?
Ik ben nie van gisteren hoor als je dat denkt , ik speel al zulke (soort gelijke) online games , mja ik denk als jij nog in je wieg lag ;)

Ik heb ook niks te verbergen , wel jammer dat ik jou berichten niet meer heb zodat jij nu sterker in je schoenen staat .
Dit is het laatste wat ik hier nu post in dit topic : nog een ding wil ik wel kwijt :
jammer als er eens een volgens mij DEFTIGE discussie is dat er bepaalde personen direct naar de crew lopen : jammer .
En Qwaxys mag altijd contact met me opnemen
manntje

Postby qwaxys on Sun Oct 28, 2007 4:18 pm

manntje wordt bij deze verzocht zich te registreren
het woord "looser" kan wel degelijk als een scheldwoord worden beschouwd en u bent dan ook nu gewaarschuwd dat je account verwijderd zal worden indien je nog meer ongepaste woorden gebruikt.
Image
qwaxys

Land: België

Postby Haldamir on Mon Oct 29, 2007 10:37 am

HeBuS wrote:Lol... nou gaan we effe de rollen omdraaien. Ik heb al mijn berichten nog en nodig dan ook qwaxys uit om ze allemaal te lezen. En die zal dan direct merken wie de waarheid spreekt want heb niets te verbergen. Dit vind ik nog erger dan voor looser te worden uitgescholden. En looser is voor mij wel degelijk een scheldwoord.

Geweldig!
Dan heb je al mijn berichten ook nog.

*herinnerd zich al de keren dat HeBuS hem aanviel*
De ene keer won HeBuS 2 keer en ik 1 en de andere keer was het omgekeerd.
En natuurlijk de 3 op een rij die ik of Hebus won.
Dat waren nog eens tijden.

Laatste aanval van HeBuS was een in mijn voordeel en kwam HeBuS na 1 aanval niet meer langs :cry:
Wel ik heb het opgelost door mijn eenheden nog verder te trainen.
Dan kom ik bij HeBuS langs, dat is wel zo eerlijk na al die bezoekjes. :D
Haldamir

Postby HeBuS on Mon Oct 29, 2007 1:01 pm

Haldamir wrote:Geweldig!
Dan heb je al mijn berichten ook nog.

*herinnerd zich al de keren dat HeBuS hem aanviel*
De ene keer won HeBuS 2 keer en ik 1 en de andere keer was het omgekeerd.
En natuurlijk de 3 op een rij die ik of Hebus won.
Dat waren nog eens tijden.

Laatste aanval van HeBuS was een in mijn voordeel en kwam HeBuS na 1 aanval niet meer langs :cry:
Wel ik heb het opgelost door mijn eenheden nog verder te trainen.
Dan kom ik bij HeBuS langs, dat is wel zo eerlijk na al die bezoekjes. :D

Je bent altijd welkom heb ik toch al gezegd ;) Natuurlijk wel op eigen risico...

En tja had gisteren weinig tijd en jij had net mijn versgetrainde lvl5 salamander om zeep geholpen, moest dus effe bekomen :P

@Qwaxys: bedankt :)
HeBuS

Postby qwaxys on Mon Oct 29, 2007 11:51 pm

just doing my job ;)
Image
qwaxys

Land: België

Next

Return to Discussie