HeBuS wrote:Lol... nou gaan we effe de rollen omdraaien. Ik heb al mijn berichten nog en nodig dan ook qwaxys uit om ze allemaal te lezen. En die zal dan direct merken wie de waarheid spreekt want heb niets te verbergen. Dit vind ik nog erger dan voor looser te worden uitgescholden. En looser is voor mij wel degelijk een scheldwoord.
En ik ben trouwens niemand verantwoording schuldig waarom ik iemand aanval of wanneer. En waarom ik niet in een clan zit is ook mijn zaak en is mijn volste recht
Het kan me geen moer schelen of ik nou geliefd ben of niet, dit is nu eenmaal het lot van een topspeler...
Dus maw je noemt mij een leugenaar ?
Dit is volgens mij ook schelden of niet soms ?
Ik ben nie van gisteren hoor als je dat denkt , ik speel al zulke (soort gelijke) online games , mja ik denk als jij nog in je wieg lag

Ik heb ook niks te verbergen , wel jammer dat ik jou berichten niet meer heb zodat jij nu sterker in je schoenen staat .
Dit is het laatste wat ik hier nu post in dit topic : nog een ding wil ik wel kwijt :
jammer als er eens een volgens mij DEFTIGE discussie is dat er bepaalde personen direct naar de crew lopen : jammer .
En Qwaxys mag altijd contact met me opnemen